وقتی تو نباشی
تمام دنیا
پیش چشمم تاریک است
حتی اگر
خورشید را به سقف اتاقم بیاویزم
حتی اگر
تمام کرم های شب تاب را
به دیوار اتاقم بچسبانم
حتی اگر
تمام فانوس های دریایی را
در تاقچه ی اتاقم جای دهم
باز هم
تاریکی... تاریکی... تاریکی...
بی تو خوب می فهمم:
"تاریکی" از ریشه ی "ترک" است
احسان نصری
و دلیل تویی......ما را در سایت و دلیل تویی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت: 15:21
طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک
گفتم به خویش، دردِ مرا چاره میکند
پلکی نگاه بر منِ آواره میکند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامههای تو را پاره میکند"
حسین دهلوی
زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست
ما را در سایت و دلیل تویی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 12:59
ما را در سایت و دلیل تویی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 12:59
طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک
گفتم به خویش، دردِ مرا چاره میکند
پلکی نگاه بر منِ آواره میکند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامههای تو را پاره میکند"
حسین دهلوی
زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست
ما را در سایت و دلیل تویی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 12:59